piątek, 5 października 2018

Anioł #8



Ostatni krzyżyk postawiłam wczoraj, ale to nie znaczy, że to koniec. Zostały mi jeszcze koraliki... jakoś siły mi odbierają, ale nie poddam się już tylko końcówka została, ale koralików duuużo. Życzcie mi powodzenia i aby koraliki się sprawnie nawlekały. 
Dziś zdjęcia tylko fragmentów, aby najlepsze zostawić na koniec.


Aktualizuję cały czas mój zbiór wzorów haftu krzyżykowego zapraszam ---> TUTAJ<---



POZDRAWIAMY SERDECZNIE!!!
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

4 komentarze:

  1. Czekam cierpliwie na efekt końcowy. Ale i ten stan prezentuje się znakomicie.
    Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft prezentuje się przepięknie, ciekawa jestem jak będzie wyglądał z koralikami i w oprawie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Koraliki, czyli przysłowiowa kropka nad "i", tylko uszlachetnią ten piękny haft!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.