piątek, 29 grudnia 2017

Hafciarka lista życzeń 2018


Wybrałam 10 wzorów, jedne większe, drugie mniejsze. Wiem, że jeszcze na pewno coś wpadnie mi po drodze. Na niektóre mam już przyszykowane kanwy, więc wydaje mi się, że na pewno połowę uda mi się wykonać w roku 2018. Życzcie mi powodzenia! ;) 



1. Lew

Lion King Cross Stitch Kit - New Cross Stitch Kits - Cross Stitch Kits I Love Cross Stitch


2.Kolorowy jeleń 

3.Sowa



4.Pole pszenicy z cyprysami Vincent van Gogh  
Wzór graficzny online - Pole pszenicy z cyprysami - V. van Gogh
5. Napis
Znalezione obrazy dla zapytania to nie jest bałagan tylko bardzo skomplikowany porządek
5.Dziewczynka z kogutem - do pary z dziewczynką z gąską.

6. Rodzinka misiów
7. Mak


8. Reksio
Podobny obraz
9. i 10. Aniołki

Zdjęcie użytkownika Hafciarka - blog.
Zdjęcie użytkownika Hafciarka - blog.

Drogie Hafciarki, czy i Wy robicie takie listy?

POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

24 komentarze:

  1. Ada super hafty wybrałaś. Mnie wpadł w oko napis i rodzinka z misiami. Listy nie robię bo póki co haftuje drobnicę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Adrianko,ambitne plany !Życzę Ci dużo dużo czasu na realizację i przyjemność z haftowania.
    Pozdrawiam iszczęśliwego Nowego Roku 2018

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji planów i szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe plany! Będę mocno kibicować w ich realizowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafciki - trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe plany! Sowa, jeleń i pejzaż najbardziej wpadły mi w oko.
    Planów już od wielu lat nie robię, bo zawsze miałam problemy z ich realizacją;)
    Trzymam kciuki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ambitne plany. Trzymam kciuki za ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambitne plany :) Powodzenia! Ja nie robię planów, za bardzo zmieniają mi się plany, więc taka lista nigdy nie zostałaby zrealizowana... jestem zadowolona jak w ciągu roku zrobię chociaż jedną rzecz, którą zaplanuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Plan bardzo ambitny :) ja raz czy dwa taką listę zrobiłam i za nic się jej nie trzymałam. Robię wiec plan kilku haftów na przód bez podania kiedy to wyszyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super plany! W Nowym Roku życzę Ci, aby spełniły się Twoje wszystkie marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ambitnie Kochana, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie robię planów,ale Twoja lista mi się podoba,szczególnie jeleń i sowa:)))
    pozdrawiam:)i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś super hafty. Najbardziej spodobała mi się sowa, misie i mak :).

    Co roku mam w planach zrobić sobie listę ale obawiam się, że zaszalałabym i nie pewnie ani połowy bym nie zrobiła :).
    Ale pomyślę może w tym roku zrobię ...

    Trzymam kciuki za realizację planów. Choć przy Twoim tempie haftowania pewnie skończysz listę raz dwa :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ambitna ta lista. Będę kibicować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Różnorodna lista. Powodzenia w realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczynka z kogutem prześliczna! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia! A kolorowy jeleń jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim planem jest brak planów :) Haftuję to, co w danym momencie jest potrzebne i na ile mi czas pozwoli.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię oglądać te wasze listy. W moim życiu osobistym i zawodowym lubię planować zapisywać.działać wg listy. Ale w krzyżykach nie umiem. Wpada cos w ręce i powstaje z potrzeby chwili z impulsu. Wiem że chciałabym na Wielkanoc zrobić zające/króliki na kartki. Ale do Wielkanocy jeszcze sporo więc może mi się odmienić

    OdpowiedzUsuń
  20. Rodzinka misiów jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no całkiem przyjemne te plany.

    OdpowiedzUsuń
  22. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się trzeci wzór - napis jest rewelacyjny. Zdradź proszę skąd zdobyłaś wzór?

    SYlwia

    OdpowiedzUsuń
  24. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.