poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Dziewczynka z gąską #5


Dzisiaj jest ten dzień, aby zaprezentować Wam Dziewczynkę z gąską. Bardzo się cieszę, że w zaledwie 28 dni udało mi się ją wyhaftować. Na początku sądziłam, że będzie bardzo trudno, bo po pierwsze nigdy nie haftowałam na kanwie 20 ct, po drugie wzór nie jest taki mały, po trzecie kolory są bardzo podobne i bałam się, że będę się często mylić. Pomyłek było bardzo mało, kilkakrotnie rwała mi się nitka, ale i tak bardzo dobrze się ten wzór haftowało. 



Dane techniczne:

  • kanwa w odcieniu kości słoniowej - 20 ct,
  • muliny DMC, 
  • obrazek haftowany jedną nitką
  • czas pracy: 28 dni
  • ramka z Pepco 
  • rozmiar haftu: ok 20x23 cm
  • rozmiar ramki 28x34 cm


A co dalej z xxx? Pamiętacie jeszcze Retro paryżankę Kryśkę (klik)? Do kompletu są jeszcze dwie, już mam uszykowaną kanwę i zaraz biorę się za robotę ;).


POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

37 komentarzy:

  1. przepięknie wyszło! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. i gratuluję przekroczenia 300 tysięcy wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny obraz i już oprawiony!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny haft. ..gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest. Troszkę brakuje mi konturów, ale dzięki temu jest bardziej subtelna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft! Gratuluję tak szybkiego ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i staranna praca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, delikatny i subtelny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obraz wyhaftowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft prezentuje się wspaniale!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów nie wiem jak Ty to robisz:-)) 28 dni powiadasz?!! Brawo! :-)) Haft jest niezwykle uroczy i świetnie dobrałaś ramę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda ten obrazek! Dziewczynka z gąską urocza, praca tych 28 dni przyniosła wspaniały efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obrazek igłą namalowałaś, bardzo dobrze, że zrezygnowałaś z konturów, jest taki delikatny przez to, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No,no dzielna jesteś jedną nitką to wyczyn :) a dziewczynkę z kogutem tez myslisz wyszyć ? tak do pary :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny, sielski haft!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna praca :) Obrazek prezentuje się cudownie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i w tej ramce cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny obrazek , gratuluję 28 dni i kanwa 20 ct dla mnie nie do ogarnięcia .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny haft! No i to tempo naprawdę godne podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kobieto, ależ ty masz tempo... Piękny obraz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny haft aż zachciało mi sie go wyszyć !

    OdpowiedzUsuń
  22. Robi wrażenie! Piękny haft.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest piękny, przypomina mi malarstwo Chełmońskiego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna, delikatnie oprawiona - cudownie wybrałaś i cudowne krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne prawdzie dzieło sztuki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. beautiful, gently framed - wonderfully selected and wonderful crosses.

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń
  27. Jedna nitka to faktycznie tą kawe musi byc drobniutka. Nie haftu dyzu i nie znam sie na tym. Ale ten wzor od dawno mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.