czwartek, 4 sierpnia 2016

Madonna


Z przyjemnością oznajmiam wszem i wobec, że zakończyłam pracę nad Piękną Madonną.
Obrazek zawiśnie nad drzwiami, jak tylko ktoś pomoże zamontować haczyk. Mam nadzieje, że haft będzie się dobrze prezentował na jasnofioletowej ścianie. Do haftu dobrałam białą ramkę z pepco, będzie pasowała do reszty pokoju.
Były wzloty i upadki, tempo pracy było nie równe, raz nie potrafiłam skończyć, a  za drugim razem nie miałam nawet ochoty wbić igły w materiał, ale szczęście się udało.
Od siebie dodałam srebrną nitkę, może z bliska nie za ładnie to wygląda, jednak gdy patrzy się na haft z pewnej odległości, delikatnie srebrna nitka pobłyskuje. Nadaje to na prawdę cudny efekt, niestety próbowałam zrobić zdjęcie, ale mój aparat nie oddaje tego. 
Dane techniczne:
  • biała kanwa - 20 ct
  • obraz haftowany 2 NITKAMI 
  • 6 kolorów - ariadna
  • 30 dni pracy


Na ten haft dawno miałam ochotę, dla mnie jest to jeden z piękniejszych haftów. Chyba z połowa hafciarek też  taki już posiada, a część pewnie ma go w planach.

Dziękuje wszystkim za życzenia dla Julka. Julek miał wczoraj małą imprezę urodzinową. Był tort i balony :). Julek wybrał różaniec i pędzel, więc możliwe, że zostanie malarzem sakralnym :). No i za 10 dni mamy chrzest, właśnie kończę szatkę do chrztu, pokaże Wam później.

*********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka.

6 komentarzy:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.