poniedziałek, 22 października 2018

Angel of the Sea L&L 37


Tak się cieszę, że już go skończyłam. Tyle mam planów na kolejne hafty, a nie chciałam czegoś nowego rozpoczynać za nim nie skończę anioła. 
Pracę nad aniołem rozpoczęłam 10 lipca, czyli 104 dni  i to chyba najdłużej haftowana przeze mnie praca. Chciałam się wyrobić w 100, ale niestety wstrząs anafilaktyczny i pobyt w szpitalu pokrzyżował mi szyki. 



Dane techniczne:
  • kanwa biała 20 ct
  • muliny: dmc i ariadna 
  • haftowany jedną nitką
  • złota nitka madeira metallic 
  • koraliki 


Zapraszam wszystkich na moją stronę na fb, tam codziennie porcja zdjęć wzorów haftu krzyżykowego.
--> strona na fb Hafciarka - blog 
Galeria wzorów na blogu
--> link tutaj 

14 komentarzy:

  1. Piękna praca. 4 dni to nic w porównaniu z wiecznością a zdrówko najważniejsze, czego Ci serdecznie życzę.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Naprawdę robi efekt. Przepiękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Świetny haft !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny haft! Cudny efekt dało zastosowanie koralików i metalizowanej muliny.
    Mam nadzieję, że nie będziesz miała więcej przygód ze wstrząsem anafilaktycznym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny anioł, pięknie go wyhaftowałaś, jestem pod ogromnym wrażeniem. Cudeńko :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca, te złote akcenty są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny i wart czasu jaki mu poświęciłaś. To chyba najładniejsza praca jaka u Ciebie widziałam . Uwielbiam ten zestaw kolorystyczny. a koraliki dodały mi niesamowitego blasku. Cudo !
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Arcydzieło. Coś na prawdę pięknego. Jestem ciekawa jak to oprawisz - przepiękny obraz. Dużo zdrówka życzę i jak najmniej wizyt w szpitalu, żebyś miała więcej sił do dziergania

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny obraz. Aż mi słów brakuje. Gratuluję pomysłu, wykonania i cierpliwości do nitki metalizowanej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obraz, jakie cudne detale!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mistrzowska praca!!! Wielkie gratulacje Ci Adrianno składam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow wow wow, arcydzieło. Ile to pracy Cię kosztowało, ale efekt zapiera dech.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.