poniedziałek, 27 lutego 2017

Retro paryżanka Kryśka - odsłona V - ostatnia


Ten weekend sprzyjał mi w stawianiu krzyżyków, owocem mojej pracy jest Kryśka, już w pełnej krasie, niczego jej nie brakuje. Kryśkę bardzo przyjemnie się haftowało, mam w planie jeszcze dwie, ale to jeszcze nie teraz, bo przecież wielkanocne dekoracje same się nie zrobią. 

Dane techniczne:

  • aida szara 16 ct TAJLUR z www.hobberia.com,
  • dobierane według własnego uznania stare muliny bez numerów,
  • białe koraliki
  • wzór z internetu, dodałam od siebie backsticht w różnych kolorach, wg uznania. 
  • rozmiar wzoru to ok. 180 x 90 krzyżyków. 


 Jest to 6 punkt - podpunkt 1  z Hafciarskiej listy życzeń-klik. Teraz w planach mam kilka rzeczy, może nie do końca związaną z moją listą, ale obiecuję, że jeszcze nie jeden wzór z listy Wam pokażę. 









Chciałam Wam też pokazać Kryśkę, taką jaka jest we wzorze, bez żadnych ozdóbek i backstitch'y


Wcześniejsze odsłony:


**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

30 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z dodaniem koralików!
    Kryśka wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny hafcik wyszedł a koraliki to była wisienka na torcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałam nosa do tych koralików :) Kryśka wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z backstitchami wygląda o wiele lepiej :) No i te koraliki dodały jej uroku

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryśka wyszła świetnie, a Twoje "przeróbki" wyszły jej na dobre:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super no dzisiejszy haft bez becsticzy nie istnieje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że udało Ci się dokończyć ten haft :) Gratuluję, bo wygląda świetnie i bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krystyna elegancja Francja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :) Twoje zmiany dodały jej dodatkowego uroku :) No, ale Kryśka nijak mi nie pasuje do tak eleganckiej damy :D Może raczej Krystyna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wystroiłaś swoją damę. Kontury i koraliki dodały wyrazu. Śliczny haft.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wystroiłaś swoją damę. Kontury i koraliki dodały wyrazu. Śliczny haft.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna. Backstitche dodały jej wyrazistości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kryśka jest urocza. Koraliki dodają dużo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z nogami Kryśka wygląda zdecydowanie lepiej ;)
    Świetny haft. Myślałam, że tam nie ma konturów, a są takie delikatnie podkreślające zarys. Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super i z backstitch-ami wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny hafcik, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna wyszła :o Też muszę sobie jakąś ładną damę wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest. Zawiśnie na ścianie, czy ma inne przeznaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna paryska dama powstała!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja Krysia jest pełna gracji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza Dama, bardzo ślicznie wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kryśka świetnie wygląda z ozdobnikami. Torba rewelacja.
    D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.