piątek, 20 października 2017

Dwa konie #5



Parka koników skończona, muszę się przyznać, że mam dość brązów.
Teraz czas na coś bardziej kolorowego. 
Teraz chciałabym Wam napisać o moich przemyśleniach. Ostatnio zauważyłam, że coraz więcej osób prosi mnie o różne wzory, chociaż prosi to za dużo powiedziane. Często zamiast słowa proszę, czytam "ma Pani", no to i tak nie jest takie złe. Najbardziej chyba mnie denerwuje jak ktoś prosi o wzór, ale nie konkretny, np. coś dla dziecka, bez żadnej informacji co tak naprawę chce, no coś. Ja poświęcam swój czas wyszukam parę, ale i tak prosi o więcej nieskonkretyzowanego wzoru. 
Nie jestem biblioteką wzorów, zbieram te, które mi się podobają. Chętnie pomagam, ale jeśli ktoś oczekuję ode mnie, że będę siedzieć i przeszukiwać cały internet,  żeby komuś spodobał się jakiś wzór, to mi się odechciewa wszystkiego, jakby taka osoba po prostu nie mogła wpisać w wyszukiwarkę....
Dane techniczne:
  • Kanwa 18 ct
  • muliny ariadna



Odsłona #1 























POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

33 komentarze:

  1. Prześliczny hafcik:) Koniki są urocze:) Podziwiam cierpliwość do tych brązów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)
    ja dlatego mój w sepii odstawiłam nie daję rady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konie prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne koniki. Też jestem zakochana w tych uroczych zwierzętach. 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniki są cudne w tych złoto brązowych kolorkach .
    Co do udostępniania wzorów , ja jestem ostrożna, te udostępniane w internecie nie zawsze bywają darmowe. Jak już ktoś prosi o konkretny wzór , staram się podać linka skąd go wzięłam nie mój już pobrany. A szukać dla kogoś to by mi już do głowy nie przyszło. Uważaj co komu udostępniasz, żeby nie mieć potem problemu jak Cie ktoś posądzi o kradzież. Nie daj się wykorzystywać, Twój czas jest bezcenny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie udostępniam nikomu płatnych wzorów, bo szanuję prace innych. Na swojej stronie wstawiam tylko te wzory, które są darmowe.

      Usuń
  6. Krásna výšivka koníkov, už len pekný rám...
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniki są prześliczne! :) Gratuluję ukończonej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne konie!
    co do wzorów - to panuje jakaś roszczeniowa postawa. Daj mi/znajdź za mnie bo ja nie mam, a chcę, ale nie chce mi się szukać. Wiele czasu poświęca się na szukanie worów dla siebie, ale żeby szukać dla innych...? Jeśli mam, to się podzielę (oczywiście darmowym, a nie takim, który kupiłam), ale nie będę spędzać nieraz wielu godzin na "odwalaniu" całej pracy za kogoś, bo jemu się nie chce. Czas też kosztuje. Sama czasami proszę o pomoc w znalezieniu wzoru, ale wtedy jak już wyczerpię swoje możliwości. Podziwiam cierpliwość do takich osób - ja jej nie mam i na pewno nie siedziałabym i nie marnowała sporej ilości czasu na leniuchów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne konie :)
    A co do wzorów - kilka razy zdarzyło mi się, że pod postem z jakąś moją pracą pojawił się komentarz"czy może mi pani przesłać wzór" (mimo, że staram się pisać skąd wzięłam wzór). Piszą osoby, które odwiedzają mnie pierwszy raz, ani słowa o pokazanej pracy tylko od razu prośba o wzór - takie komentarze po prostu ignoruję, nawet na nie nie odpowiadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Cudowny haft :) Konie prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napracowałaś się nieźle! Kawal pięknego obrazu.
    Temat wzorów to temat rzeka. Ja je już po prostu ignoruje- tym bardziej, jeśli zapytanie piszą osoby, których "nie znam". Ludzie nie rozumieją, że poświęcamy swój czas, aby zdobyć jakiś wzór, ja bardzo często wzory kupuję i nie pomijam tego wątku w postach swoich a i tak nagminnie zdarzają mi się wiadomości z prośba o wzór, albo gdzie kupiłam , za ile, jak się płaci, i czy ja mogłabym kupić...no bezczelność ludzka nie zna granic. Rzaaaaaadko kiedy tematyka wiadomości "o wzór" jest na przyzwoitym poziomie. Chyba najlepiej po prostu zignorować. Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne koniki :) Ostatnio chyba lubisz ten motyw :) Mnie tez kiedyś parę osób prosiło o pewien wzór, ale nie przesyłałam, zawsze można coś znaleźć samemu w internecie albo zwyczajnie kupić coś ciekawego, jeśli już komuś szczególnie zależy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszły.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft!
    Nie wyobrażam sobie, że można do kogoś napisać z prośbą o wyszukiwanie wzorów. To trochę bezczelne. Mogę jeszcze zrozumieć poproszenie o wzory w grupie na fb albo na jakimś forum ale żeby zawracać głowę obcej osobie to już przesada.

    OdpowiedzUsuń
  15. choć konie nie są moim ulubionym motywem, doceniam kunszt pracy, cierpliwość i precyzję wykonania

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ukończenia tak pięknego haftu!
    Jeśli chodzi o szukanie wzorów... no cóż, pomagam ale tylko znajomym hafciarkom. Na pewno nie szukam dla kogoś, komu się szukać po prostu nie chce. A zawsze po ukończeniu haftu w poście podsumowującym, informuję skąd miałam wzór.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne koniki. Kiedyś też do mnie pisali w sprawie wzorów origami to nawet nie były prośby tylko coś w stylu daj mi/ wyślij. I na koniec bez podziękowania - przestałam odpowiadać na takie maile.

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że z problemem "daj wzór" spotyka się wiele z nas... niestety... warto być asertywnym i nie pozwolić się wykorzystywać! Szukać wzorów w internecie może każdy!

    Konie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny wzór sobie wybrałaś, konie prezentują się elegancko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie prezentuje się rezultat Twojej krzyżykowej pracy! Obraz będzie jak marzenie. A co do reszty posta, to zgadzam się z Gosią K. - asertywność i basta!
    Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniki świetnie się prezentują :)
    A co do wzorów i poruszonego przez Ciebie tematu, po protu ignoruj takie bezczelne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze praca perfekcyjna. Konie śliczne :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne konie, podziwiam 😃

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny hafcik, gratuluje nastepnej pieknej pracy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited. Thank you…
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.