poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Kolorowy jeleń - colorful deer #5


Na reszcie jest!!! Mam tyle spraw na głowie, że ostatnie o czym myślę to zabrać się za haftowanie. Nie mogę się już doczekać wakacji. U mnie na pierwszym planie jest alergia, czyli katar, bolące zatoki, ból głowy i łzawienie oczu, jak na razie nie znalazłam skutecznego leku, żeby to zatrzymać. 


Materiały:
  • kanwa zweigart - 18 ct, - haftowana 2-nitkami,
  • muliny:
    -dmc,
    -ariadna,
    -pochodzenia nieznanego,
    -madeira deco,
    -madeira metallic. 



A na koniec wyczerpany Julek przez słoneczko i ruch ;). 


POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

18 komentarzy:

  1. śliczny ADa:)
    fajnie maluch sobie chrapie:)duzy chłopak już:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dodatek metalizowanej muliny to świetny pomysł :) A do czego jeleń będzie służył?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam plany, aby zrobić z niego etui na mojego laptopa.

      Usuń
  3. Intrygująco wygląda, ciekawe zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaintrygował mnie ten haft, jest taki inny. Bardzo ciekawe i oryginalne zestawienie kolorów. Podoba mi się bardzo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wygląda i podoba mi się z tymi kulami:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, ciekawa i niesztampowa praca. Wykonanie jak zawsze u Ciebie, perfekcyjne :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny i piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje , to nie było łatwe zadanie, wyszywanie na czarnej kanwie do łatwych nie należy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca, szczególnie podoba mi się srebrny kontur

    OdpowiedzUsuń
  10. No powiem Ci, że wyszedł fenomenalnie - czarne tło i ten kontur - naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo efektowny haft !Podziwiam za tą czarną kanwęPozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeleń wygląda rewelacyjnie, ciekawa jestem jak będzie oprawiony. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, świetna robota. Życzę Ci dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite kolory - haft prezentuje niezwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Srebrna nić dużo dała - fajnie wyszła całość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło super, kontur niby nic takiego, a nadaje trochę wyrazistości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.