wtorek, 2 października 2018

Sikorka


Parę ostatnich dni było dla mnie okropne. W czwartek zachorowałam na zapalenie oskrzeli i dostałam antybiotyk, po dwóch dniach było ok. W niedziele wieczorem zaczęła mnie głowa boleć tak, że nie mogłam spać, rano się trochę uspokoiło. Po południu ból się wzmógł i musiałam jechać do przychodni, tam dostałam skierowanie na SOR do neurologa. Na szczęście ból nie był na podłożu neurologicznym. Okazało się to, że antybiotyk pomógł na chwile i dostałam drugi... ehh. A wczoraj był pierwszy dzień studiów i od razu tydzień zwolnienia. 



Sikorka poleciała do innej Sikorki na jej 21 urodziny. 
Dane techniczne:
  • kanwa plastikowa 
  • muliny różne, stare, mulina granatowa do madeira decora
  • niebieski filc
  • klej 




POZDRAWIAMY SERDECZNIE!!!
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

7 komentarzy:

  1. Urocza sikorka :) przy antybiotykach nie zapomnij o jogurtach i probiotykach, pomogą Ci stanąć na nogi. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásna sýkorka, už aj vyhladla... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam sikoreczkę i życzę zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sikorka.
    Dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo zdrówka, mam nadzieję, że choróbsko szybko minie <3
    Sikoreczka prześliczna, super gadżecik :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sikoreczka, wspaniałe upierzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta ptaszyna😊😊 Dużo zdrowia życzę😊🌺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.