wtorek, 10 kwietnia 2018

NULLA DIES SINE LINEA


To moje pierwsze kroki... może nie koniecznie udane, ale sprawiło mi to dużo przyjemności i frajdy. Pomocny przydał się Internet, gdzie znalazłam wiele różnych fajnych ściegów. I tak krok po kroku, kwiatek za kwiatkiem powstała ta o to praca. Wiem, że jest dużo niedociągnięć, ale przynajmniej wiem już nie więcej co robię źle.
Użyłam: kordonków, mulin, cekinów, koralików, haftowałam na lnie.
POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

25 komentarzy:

  1. Adrianno! Wspaniała praca - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze koty za płoty! Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca :) Bardzo fajny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, wiosenna praca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, kolorowy, wiosenny haft!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft i taki kolorowy, wiosenny! Super wyszło!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten obrazek. Nie wiem co to za haft ale bardzo fajnie wygląda. Błędów nie widzę , ale ja się nie znam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo i radośnie! Kolorowe i wiosennie!
    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba :) kolorowo, wesoło i wszystkiego tak dużo, że nie wiadomo co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne!! :) kolorowe i źywe :) wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie i bardzo kolorowo! Świetne łączenie różnych ściegów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca zrobiłaś to wspaniale !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca! Nazwałabym ją "Wybuch wiosny";)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eksplozja kwiecistej łąki - bardzo ciekawa praca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie wygląda prześlicznie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna wyhaftowana wiosna! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super praca, bardzo podobają mi się te kolorki i to że dużo się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się twoje dzieło :) Bogactwo ściegów i dekoracji dało fajny efekt końcowy.
    Będą kolejne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą kolejne, teraz chciałabym zrobić misia z gazety haft - Mollie potrafi, tylko jak na razie czasu brak ;(

      Usuń
  19. cudeńko! Idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja! Coś przepięknego!
    Zachwycająca praca! Wiosna na tamborku!

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne :-) ile wzorów i kolorów - cudo :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.