czwartek, 1 października 2015

Igłą Malowane – dwumiesięcznik nr 5/2015


Czekałam z utęsknieniem na nowy numer czasopisma. Numer zachwyca różnorodnością wzorów, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja już wybrałam dwa wzory. Jest coś dla tych co lubią jesień, coś dla dzieci, które właśnie zaczęły nowy rok szkolny, jest przepiękny miś z bukietem do wykorzystania, np. na kartkę urodzinową i słodkie wzory na wyprawkę dla niemowlaka.



Moją uwagę przykuły „Maki na wietrze”. Bardzo fajny czytelny wzór, piękne kolory. To będzie moja następna duża praca. Moim zdaniem wzór pasuje do każdego wnętrza.

Ja już wspomniałam wybrałam dwa wzory. Jeden to maki, a drugi „Dumny paw” – bardzo duży, łatwy do wykonania wzór, w sam raz na zimowe wieczory. Paw będzie się bardzo dobrze komponował z moją sową z wcześniejszego numeru. Już nie mogę się doczekać, kiedy zamówię muliny na stronie coricamo.





Bardzo ładne są też wzór z różami, co prawdę tworzono je z myślą na serwetki ale może też powstać z niego piękny obrazek.



Bardzo podoba mi się to, że w numerze znajdują się bazy do wzorów. Nie trzeba nigdzie szukać. 


W tym numerze zabrakło mi wzorów na święta, co prawda jest dopiero październik, ale ja do świąt przygotowuje się wcześniej. Lubię po mały robić ozdoby i myślałam, że w tym numerze będą już jakieś świąteczne wzory. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.