niedziela, 21 stycznia 2018

PTASZEK - breloczek




Dzisiaj pragnę Wam zaprezentować ptaszka, który poleciał do moich kluczy. Długo się nim nie cieszyłam, bo jeden dzień. W piątek okazało się, że zgubiłam klucze, wiedziałam, że na pewno są w domu. Szukałam wszędzie i nic. Podejrzewałam, że Julek mógł się nimi bawić i gdzieś zostawić. Przekopałam całe mieszkanie, ale nic nie znalazłam. Moje podejrzenia okazały się słuszne. Julek nie wiem jak, ale włożył je za kaloryfer, cudem to zauważyłam wczoraj. Teraz kluczę chował jak najwyżej się da.



W tym roku zrobiłam już jeden breloczek --> kliknij tutaj<--














W tym tygodniu powiększyło się grono Hafciarek, które postanowiły wyznać swoje sekrety.
-->Monika z Monikowe Pasje<--napisała dużo ciekawych rzeczy o swojej przygodzie z xxx. Zachęcam do poczytania.  

POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i komentarze. 

30 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz Adriannko .
    Twoja galeria zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak. Ja mam w planie papugę szydełkową.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ptaszek. Wcale się nie dziwię Julkowi, że zabrał go sobie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny breloczek, tylko dobrze trzeba go przypiąć do kluczy żeby nie odfrunął ;)

    Ja się jakoś nie potrafię przemóc do plastikowej kanwy...

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy brelok - żal byłoby go stracić! ptaszek sprawdził się w roli stróża - nie odfrunął z kluczami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Wygląda na to że idealny by był ptaszek śpiewający;) Może wtedy szybciej byś je znalazła;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się Julkowi, że porwał ptaszka:) Śliczny breloczek.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Adrianko! Dobrze że się znalazł,Bo byłoby szkoda tak pięknego breloczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden hafcik ładniejszy od drugiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny breloczek :) A z tymi małymi psotami trzeba uważać...ja pilota znalazła w pralce...tuż przed praniem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super, a na jakiej to kanwie, bo chciałabym sobie wyszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Breloczek za grzejnikiem nie ucierpiał, dobrą ma wytrzymałośc kanwa na ciepło ?? Najważniejsze, że klucze są całe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ptaszek :) Breloczek z różyczką też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny breloczek, bardzo starannie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza ptaszynka :-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.