środa, 13 lutego 2019

Tygrys #1



Kto śledzi moją stronę na FB, ten wie, że zaczęłam nowy wzór. Tym wzorem jest pastelowy tygrys, który urzekł mnie swoimi kolorami.


Na początku musiałam dokupić najpotrzebniejsze rzeczy. Oczywiście po otrzymaniu paczki, zorientowałam się że brakuje mi dwóch kolorów, moje niedopatrzenie... musiałam iść do pasmanterii i dokupić. Wczoraj okazało się, że jeszcze brakuje mi dwóch kolorów... nie wiem jak ja to robię, ślepa jestem czy co ;).
Zdecydowałam się na kanwę 18 ct, trochę się odzwyczaiłam od tej kanwy, przeważnie teraz haftuje na 20 ct.  Wybrałam taką, ponieważ we wzorze są symbole składające się z dwóch różnych mulin, nie chciałam sobie robić problemów. 
Magnesik kupiłam sobie na zbliżające się urodziny (już za 3 dni ju hu), jestem nim zachwycona! 

Powoli przestawiam się na moją stronę na FB, tutaj będę zamieszczać posty tylko z gotowymi pracami. 

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, niemowlę, dziecko i zbliżenie

Oczywiście nie mogę się powstrzymać i muszę pochwalić się moimi chłopakami ;)


7 komentarzy:

  1. Obraz zapowiada się przepięknie, a magnesik rewelacja!
    Chłopcy cudni:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że wzór Cię urzekł, bo kolory ma zachwycające! Świetny magnesik, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny magnesik. Bajeczne kolory nowego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadziwić się nie mogę kiedy prze dwójce takich maluchów i studiach masz jeszcze czas na tak pracochłonne hafty .
    Tygrys zapowiada się rewelacyjnie, kolorki ma świetne.
    Chłopaki słodziaki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudni chłopcy, a starszy brat jaki zadowolony!
    Co do samego tygrysa świetny wzór - ciekawa jestem efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super chłopaki :). Wybór haftu przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wspaniałych chłopaków, niech rosną zdrowo!
    Haft niespotykany według mnie oczywiście i bardzo piękny! Pozdrawiam Adrianko:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.