niedziela, 1 listopada 2015

Lisek





Jakiś czas wpadłam na pomysł, żeby wyhaftować liska z wierszykiem.  Może zrobię całą serię takich wierszyków i powieszę na ścianę, albo zrobię magnesy na lodówkę. Nie wiem jeszcze. 







Długo mnie nie było - brak netu i przeprowadzka. Teraz było mało czasu na cokolwiek. Przeprowadzka z małym dzieckiem, nie jest wcale takim łatwym zadaniem.



Kanwa ecru 16 tc, 3 kolory muliny Ariadny.  Wzór liska z Internetu (kolory dobrane przeze mnie), litery moje, format ok. A5. 3 dni pracy. 

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tą serią!
    Przeprowadzka z maluchem - znam ten ból, chociaż mój synek miał 8 miesięcy, jak przenieśliśmy się do siebie, a Juleczek w ogole malutki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten lisek, chętnie naszyłabym go na dzianinę drutową jaką teraz robię, ale niestety nie mogę znaleźć schematu. Wiem, że minęło sporo czasu, ale może jednak ma Pani zapisany gdzieś link? Byłabym wdzięczna, bo lisek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.