piątek, 21 kwietnia 2017

Metryczka misu



Metryczka postała specjalnie dla mojej bratanicy. Wszystko w tej metryce dobierałam i dopasowywałam sama, poprzez wzór, krój literek, kanwę, ramkę i tasiemkę. Haft starałam się utrzymać w różowo fioletowej tonacji i chyba wyszło całkiem całkiem. 

Dane techniczne:
  • Aida opalizująca - zweigart różowa 14 ct, - arkusz 20 x 25 cm z
  • różne muliny, kolory dobierałam sama
  • wstążka fioletowa z białymi kropkami 
  • wymiar - A 4 
  • ramka biała 
  • wzór z internetu 



Lista życzeń zmniejszyłam się o jeden punkt, metryczka wyhaftowana. 




**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

35 komentarzy:

  1. Śliczna metryczka! Właśnie takie niestandardowe podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła ślicznie ☺ Kolory wprost idealne dla małej księżniczki ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i kolorowa!
    Będzie wspaniałą ozdobą dziecięcego pokoju i pamiątką na lata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i ślicznie oprawiona. Ja bym te imiona wyszyła tą samą czcionką a liczby też tą czcionką z daty, ale w sumie tak jak jest też ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, nietuzinkowa, słodka. Taka idealna dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje wśród zabawek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca metryczka! Wyszła świetnie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna metryczka! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna metryczka! Będzie wspaniałą pamiątką od cioci Hafciarki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna metryczka! Piękny kształt liter!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowa metryczka, bardzo mi się podobają czcionki, którymi zrobiłaś napisy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna metryczka. I ciekawa kanwa. Na takiej jeszcze nie haftowałam.
    Pozdrawiam Cię wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna misia w koronie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze jest mieć taką ciocię, która haftuje takie piękne metryczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna metryczka. Ja właśnie jestem na etapie poszukiwań wzoru dla kolejnego siostrzeńca :P I rewelacyjny pomysł z ozdobieniem metryczki tasiemką w kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza pamiątka! Wzór i wykonanie wyjątkowe. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna metryczka! A papuszki jakie urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana prześliczna jest ta metryczka. Idealnie pasuje do pokoju malej dziewczynki :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest piękna! Świetnie wszystko dopasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem sprytna z ciebie projektantka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny wzór, śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna ta metryczka - moja znajoma niedawno urodziła Lilianę ... podrzucę jej link jak pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.