środa, 26 kwietnia 2017

SAL z papugami 5/7


Witam, jak na środę przystało pokazuję Wam nową papużkę, od razy zaznaczam że papużka jest bardziej seledynowa niż niebieska, ale mój aparat w tych kolorach mocno przekłamuję. Na razie stoję z haftem, ponieważ na studniach zaczyna się czas testów, egzaminów, kończą się terminy oddawania różnych prac... a jutro czeka mnie kolokwium z psychologi rozwojowej... ale oczywiście musiałam znaleźć czas relaksu i pokazać Wam moją papużkę.  

**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

21 komentarzy:

  1. Wszystkie razem wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz ciekawiej się robi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne, kolorowe papużki! Piękny hafcik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej podobają mi się te papużki , są świetne !!
    Powodzenia na studiach

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! kolorowo się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Papużka śliczna! Takie maleństwa to doskonała odskocznia od obowiązków, zwłaszcza tych mało przyjemnych :) Powodzenia na tych wszystkich egzaminach :) Samych piątek życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super się prezentują i mają cudne kolorki :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten SAL z papużkami to mega szybki SAL ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż miło na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.