piątek, 28 lipca 2017

Dziewczynka z gąską



Już dawno miałam ochotę na ten wzór, widziałam już go u wielu osób i się w nim zakochałam. Życzcie mi powodzenia!
Nie wiem czy zrobiłam sobie krzywdę wybierając kanwę 20 tc... Mam zamiar haftować jedną nitką, napiszcie mi czy dobrze robię. 



Dane techniczne:

  • kanwa 20 ct - kość słoniowa 
  • mulina DMC - 23 kolorów
  • rozmiar to 163 na 184 kwadraty 

POZDRAWIAMY SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

28 komentarzy:

  1. Przepiękny będzie obraz. Chętnie będę podglądać efekty Twojej pracy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia! co do 20 ct, chciałam mojego smoka (https://pasjemojelucy.blogspot.com/2017/02/) na takiej haftować. Tam jest mnóstwo czarnego, a zdecydowałam, że będę wyszywać na jasnej kanwie. Dwoma nitkami na 20 ct było zdecydowanie za grubo, natomiast jedną nitką dla czarnego koloru było, jak dla mnie, niewystarczająco. Dla innych kolorów jedna nitka wystarczała. Zamieniłam na 18 ct i dwie nitki :). Zrób próbkę - sama najlepiej ocenisz, czy Ci odpowiada - każdy ma inny gust :).
    Trzymam kciuki za szybkie postępy pracy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam ten wzór:)powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Na 20 mogą cię denerwowac prześwity ciemnych kolorow, które z daleka nie beda widoczne. Zrób próbkę tak jak mówi Lucyna jeśli jeszcze nie praciwalas z 20ct.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzór wybrałaś! Powodzenia w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór wybrałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna dziewczynka:-)
    Miłego wyszywania:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft zapowiada się cudnie! Na Aidzie 20 ct też wyszywam jedną nitką i efekt mi się bardzo podoba :) Ja ostatnio rzuciłam się znowu na Luganę 25 ct i to była mordęga. Na 20 ct o wiele przyjemniej mi się wyszywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wyszywam na 20ct dwoma nitkami. Jedna jest dla mnie za malo i za duze przeswity. Piekny haft powstanie. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny haft! Mam go również w swoich zasobach i z chęcią kiedyś go wyhaftuję!
    Ja wróżkę jarzębinową haftowałam na 20ct jednym pasemkiem i uważam, że jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze zrobiłaś. Ja lubię wyszywać na drobnej kanwie, bo obrazek wygląda bardziej realistycznie. Ja nawet na 18 ct wyszywam jedna nitka i jest ok. Dwoma wyszła by derka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny obrazek wybrałaś! Co do ilości nitek, spróbuj haftować w 1 i w 2 nitki. Tam zdecydujesz jak lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obrazek. Moim zdaniem jedna nitka na 20ct spokojnie wystarczy, ja na 18 wyszywam jedną nitką.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obojętnie na jakiej kanwie go zarobisz, powstanie piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrób próbkę, jak podpowiadają dziewczyny. Ja często na 18 wyszywam jedną nitką, a 20 w ogóle nie lubię używać. Będzie piękny obraz! Czekam na efekty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft zapowiada się ciekawie :)
    Co do 20 Ct uważam, że jedna nitka to wystarczająca ilość. Prześwity mnie osobiście zupełnie nie przeszkadzają (bo są znikome), ale to moje odczucia. Sprawdź sobie, jak Ci się będzie wyszywać, zanim zaczniesz nowy projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że masz dobry wzrok. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki! Obraz zapowiada się przepięknie, a na 20ct będzie cudo! Ja na nie wyszywam 1 nitką. Więcej, to za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny będzie haft. Jedną nitką na 20 będzie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wzór!
    Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się cudnie, 20ct to nie moja bajka więc się nie wypowiadam.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki! Obraz zapowiada się przepięknie, a na 20ct będzie cudo! Ja na nie wyszywam 1 nitką. Więcej, to za dużo.

    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  23. ßeż obstawiałabym jedną nitkę, ale nigdy nie szyłam na takiej kanwie to moje zdanie jest raczej teoretyczne. Jeśli po skończeniu pracy pierzesz ją to jedna nitka powinna być w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z Tobą, ten wzór pięknie się zapowiada. Co do jednej nitki, to właśnie skończyłam nią haftować twoją Kryśkę :) http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/2017/07/prawie-francuski-gosc.html
    Co prawda, ja haftowałam na lnie (nie wiem, jaka była gęstość oczek), ale myślę, że dobrze, że chcesz użyć jednej nitki. Bardzo ładnie się to później prezentuje - wygląda jak namalowane na materiale :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.