czwartek, 9 listopada 2017

Choinka - przygotowanie do świąt #2



Jakoś ostatnio straciłam zapał i chęci do prowadzenia tego bloga. Nie wiem, czy nie dać sobie trochę odpocząć od blogowego życia. Czasu też mniej, ale nawet nie o czas tu chodzi, ale nie mam chęci, ani ochoty.  Może niedługo mi przejdzie.
Zmieńmy ten pesymistyczny temat na moją robótkę. Choinka "I wish you a merry christmas". Dodam jeszcze koraliki i zrobię z niej choinkę z prawdziwego zdarzenia, tylko jak zdobędę potrzebne materiały. 


Dane techniczne:

  • kanwa beżowa (?) 16 ct 
  • mulina madeira 


#1 - Madonna 
MIŁEGO WEEKENDU 
POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

25 komentarzy:

  1. To taki paskudny okres, wiec i Ciebie widać dopadł chandrycznie, ale nie daj się. Choinka ciekawa. Nie uciekaj z blogosfery 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpocznij każda z nas czasem tego potrzebuje :) i wróć!
    Super choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna choinka! Odpocznij, naładuj akumulatory i wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może chwilka przerwy pomoże, byle nie za długa;) A może to pogoda tak działa pesymistycznie?
    Choineczka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna choineczka! Mam nadzieję, że Twój nastrój wkrótce się poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta choinka , miałam wzorek na jajo w identycznym stylu, uwielbiam takie hafty z napisami, może masz ochotę na wymianę wzorków ?? Bo ja bym bardzo chciała ta choinkę :-)
    Co do bloga , to ostatnio wiele osób straciło zapał do jego prowadzenia. Potrzebujesz odmiany to sobie zrób przerwę :-), tylko nie znikaj na zawsze !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Krásny stromček. Čo bude z výšivky?
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zrobiłam sobie tez przerwe, dopiero niedawno wrocilam. i powiem ze taka przerwa byla mi bradzo potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeżeli potrzebujesz przerwy - zrób ją! Na pewno zatęsknisz, bo blogowanie to narkotyk...;) Świetna ta choinka, bardzo mi się spodobała.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie odpocznij i wróć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ta pogoda kiepsko wpływa na człowieka :). Ale odpoczynek jak najbardziej się należy więc jeśli tylko potrzebujesz to nikim i niczym się nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza choinka :) A mówiąc o blogowaniu... powinno Ci to sprawiać przyjemność. Czasem przerwa jest bardzo potrzebna, żeby na nowo wrócił zapał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak czasem mam. To chyba dopada każdego blogera. Dlatego ja robię sobie dłuższą przerwę i wracam ze zdwojoną siłą zazwyczaj ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak to czasem jest, odpocznij...
    choinka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpocznij, ale wróć, koniecznie. Hafcik bardzo łądny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Choinka nawet bez koralików pięknie się prezentuje!
    Daj sobie kilka dni, a nawet więcej i z pewnością nabierzesz ochoty na dalsze blogowanie. Pozdrawiam i czekam na kolejne prace xxx:))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba ta choinka!
    proponuję zrobić sobie kilka dni wolnego od bloga, a zapał wróci :). Nie pisać na siłę, bo tym bardziej się zniechęcisz

    OdpowiedzUsuń
  18. Ada, to szara i ponura pogoda tak wpływa na nasze nastroje. Zobaczysz, gdy pojawi się więcej słoneczka nastrój od razu będzie lepszy :*
    Choineczka śliczna, tak jak wszystkie Twoje prace <3
    Ściskam Cię serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Choinka już jest świetna <3
    Nieustannie podziwiam tempo w jakim powstają Twoje hafty i inne prace.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna choineczka! U mnie przerwa samoczynnie nastała i tak jak piszą dziewczny..chcesz przerwy to sobie ją zrób a wrócisz że zdwojoną siłą. Nic na siłę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Powstaje kolejny piękny haft. Szalejesz :-) Kochana, nic na siłę, bo to do niczego dobrego nie prowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda ciekawie. A samo haftowanie to chyba dobre zajęcie na długie, jesienne wieczory...

    OdpowiedzUsuń
  23. wow !!! it's beautiful and so lovely,i really love your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.