czwartek, 2 listopada 2017

Mini igielnik


Taki mini igielnik sobie zrobiłam, który idealnie pasuje do mojego podręcznego pudełeczka z mulinami.  Miałam problem, igielniki, które mam nie mieściły się do pojemnika, a ja lubię mieć wszystko w jednym miejscu. Może nie jest do końca idealny, ale i tak mi się podoba. 


Dane techniczne:
  • kanwa plastikowa - 14 ct, 
  • filc zielony,
  • muliny
  • haftowany 3 nitkami 
  • klej
  • taśma dwustronna



POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

23 komentarze:

  1. Super to maleństwo i najważniejsze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł:) Ja mam igły wbite w resztki kanwy i najczęściej szukam jej ciągle w pudełku z mulinami

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowy! i domyslam sie, ze mega praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milý, roztomilý, mini uholník, super nápad :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy i praktyczny igielnik .Podsunęłaś mi pomysł bo ja w swoim podręcznym pudełku igły wbijam w papierek..Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy,chociaz ja używam sporo igieł i używam magnesu i opakowanie z zakrętką po lekach

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie drobiazgi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ekstra pomysł :) Może bym w końcu nie gubiła tak igieł :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny igielnik. Dobrze, że nie widziałaś mojego zrobionego z kawałka papieru. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie maleństwo zawsze potrzebne , zwłaszcza w podróży.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i praktyczne maleństwo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo, uwielbiam takie drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że się mieści w przyborniku i dobrze trzyma igiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny! przydałby mi się taki bo wszędzie gubię igły ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny:) Mały i poręczny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited. Thank you…
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.