sobota, 17 lutego 2018

Napis: "To nie jest bałagan..."






Na mojej hafciarskiej liście znalazł się napis "to nie jest bałagan tylko bardzo skomplikowany porządek".  Postanowiłam, że napis wykonam na kanwie aida rustico 18 ct zweigart, kolor naturalny. Jeszcze nie wiem jakimi dokładnie jaki kolorami będę haftować, wyjdzie w praniu :). Haft zapowiada się ciekawie. 


Znalezione obrazy dla zapytania to nie jest bałagan tylko bardzo skomplikowany porządek





Napis jest 5 na mojej liście życzeń --> klik

POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za miłe komentarze dotyczące Lewka 

13 komentarzy:

  1. O, fajne hasło! :) Ja bym zrobiła jakoś różnymi kolorami, ale może jakby z jednej grupy, wiesz, np. czerwienie i żółcie, zielenie i błękity itd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam bardzo lubię artystyczny nieład, szczególnie ten zamęt, gdy coś tworzę... Z racji, że nie mam własnej pracowni, połowa mebli w moim pokoju skrywa jakieś materiały i przydasie :) Potem tak krążę po pomieszczeniu, tu coś wezmę, tam wyciągnę i na biurku powstaje ciekawy, skomplikowany porządek ;) Haft na pewno będzie świetny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło świetne ... chyba każda z nas jest z nim zaprzyjaźniona :), ciekawa jestem efektu końcowego.do dzieła moja droga i pokazuj efekty xxxx. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyszywania, czekam na kolejną odsłonę haftu :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą kanwą. Ciekawa jestem efektu końcowego.
    PS> Ten wzór jest również na mojej liście...syn sobie zamówił - idealnie pasuje do jego pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do takiego napisu pasuje różnokolorowy mix :) Albo cieniowana mulina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W pełni się zgadzam, właśnie mam taki skomplikowany porządek;) Ciekawa jestem efektu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Adrianno! Życzę Ci Miłego wyszywania, Napis wspaniały , Będzie się pięknie prezentował - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. To miłego wyszywania, pomysł na napisz bardzo fajny. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To hasło jest w sam raz dla mnie. Chyba Ci go ukradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia , fajny napis u mnie tez by pasował :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapowiadało się ciekawie i wyszło rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.