poniedziałek, 26 lutego 2018

Kolorowy jeleń - colorful deer



Witajcie w ten bardzo mroźny dzień. Sukcesywnie spełniam moje cele z mojej listy życzeń, teraz obrałam punkt 2 - kolorowy jeleń. Oczywiście nie byłabym sobą jakbym czegoś nie chciała zmienić. Postanowiłam, aby jeleń nie był aż tak kolorowy, na pewno nie będzie żółtego, pomarańczowego i czerwonego. 



Dane techniczne:
  • kanwa zweigart aida 18 ct
  • muliny "na oko" ;) 
  • wzór z internetu 



Hafciarska lista życzeń - klik


POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

23 komentarze:

  1. Skoro ujmujesz kolorów to ciekawi mnie efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię potrójnie! Po pierwsze za realizowanie listy, po drugie za wyszywanie na czarnej kanwie, po trzecie za zmianę kolorystyki! Ciekawa jestem efektu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na ostateczny efekt, bo zapowiada się dużo lepiej niż na pierwowzorze. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana kolorów, na pewno będzie ciekawie i inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnego rogasia wybrałaś. Ja bym na pewno z żółtego nie rezygnowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Adrianno! Miłego Wyszywania - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe są te wzory...działaj, miłego krzyzykowania ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. No jestem ciekawa jak będzie wyglądała bez tych kolorów i jakimi je zastąpisz :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, nowoczesny wzór. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem ciekawa jak Ci wyjdzie ten zwierzak, bo brzmi interesująco. Miłego wyszywania:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia, podziwiam za wyszywanie na czarnej kanwie. Szkoda że zrezygnowłaś z tych energetycznych kolorków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To będzie coś pięknego :) Jakie będą jego wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :) Już nie mogę się doczekać końcowego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia :) Czekam z niecierpliwością na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podobają te kolorowe zwierzęta, mam w planach ich troszkę wyszyć :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem zmienionego jelenia. jakimi kolorami zamienisz te żółcie i czerwienie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny motyw do haftowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.