niedziela, 1 lipca 2018

Reksio



Dzisiaj zaprezentuje Wam Reksia, raz już go wyszywałam, ale w innej wersji, ten ma być małą poduszeczką - pluszakiem. Wzór opracowałam sama, ponieważ nie mogłam znaleźć odpowiedniego wzoru. Zdecydowałam się na kanwę 20 ct, zobaczymy co z tego wyniknie ;). 
Przepraszam za jakość zdjęć, bo przez najbliższe dwa miesiące będę zmuszona korzystać z komórki. 


Tak prezentuje się poprzedni Reksio:
LINK DO POSTA --> KLIK <--

W ten weekend odbył się kolejny turniej rycerski w Uniejowie, niestety pogoda nie dopisała. Chociaż Julek się dobrze bawił. 



POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

10 komentarzy:

  1. Milý Rexík, mám rada túto rozprávku :-)
    Pekné prázdniny,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reksio zapowiada się wspaniale! Lecz Fotografie zadowolonego Julka wymiatają,nawet rycerz czuje respekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ada udanych wakacji, nie ma to jak u mamy :-)
    Reksio jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Reksio jest super:-)))
    Miłego wyszywania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Adrianno! Reksio pięknie się prezentuje już teraz , Po wyszyciu na pewno będzie uroczy, Zabawa widać udana,Chociaż pogoda nie dopisała - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Reksio zawsze wyzwala we mnie miłe odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reksio podbija kolejne pokolenia i chyba zawsze będzie inspirował dziecięce prace.
    Turniejowa imprezka fajna. Z pogodą się nie dyskutuje :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Reksio zapowiada się bardzo fajnie :)
    Przyjemnego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, powiedz mi gdzieś w internecie jest kalendarium takich imprez? Mam sukienkę średniowieczną i jeżdziłam w niej na Grunwald i tak sobie myślę żeby odkopać ją z szafy. U mnie też aparat umarł i przez najbliższe miesiące zdjęcia z komórki ;(.

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.