poniedziałek, 25 czerwca 2018

Martwa natura - still life #8



Dobrze, że zdążyłam zrobić zdjęcia przed załamaniem pogody. 
Chciałam Wam pokazać haft już oprawiony, tylko jest mały problem. Gdzieś zapodziałam dwie ramki i nigdzie nie mogę ich znaleźć. Na pewno znajdą się jak już nie będą potrzebne i w jakimś dziwnym miejscu. 
Teraz rozważam kilka wzorów, nie mogę się zdecydować jak to ja. 



POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

18 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje Twój projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Aż linka leci :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały obrazek, przepiękny haft. To taki obrazek, na który można się patrzeć i patrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie się prezentuje ciekawa jestem oprawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Martwa natura w otoczeniu prawdziwej natury :) Śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję , wyszło świetnie . Nadal podziwiam Twoje tempo haftowania. Ciekawa jestem co tam wskoczyć na tamborek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Adrianno! Bardzo Pięknie się prezentuje, W ramce będzie jeszcze piękniejszy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft, a zdjęcia są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko i precyzyjnie wyhaftowany. Po oprawie będzie prawdziwą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny haft i piękne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne! Podziwiam, bez końca. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny haft i bardzo fajnie go zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You made great progress.This is really pretty and good idea on site !

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.