niedziela, 23 grudnia 2018

CHOINKA


Mam dla Was dzisiaj choineczkę. Na początku, gdy zobaczyłam jak wyszły zdjęcia to odechciało mi się robić post. To jest drugie podejście.  Choinka bardzo źle wyszła na zdjęciach, w rzeczywistości jest o wiele, wiele ładniejsza, a ja teraz nie mam możliwości zrobienia kolejnych zdjęć.  No nic jest jak jest. 
Święta co raz bliżej, chciałam wyhaftować jeszcze szopkę, ale niestety jestem w połowie, a czasu brak.


Dane techniczne:
  • wzór z internetu
  • mulina dmc cieniowana - 92 i 121
  • żyłka do koralików
  • rożne koraliki 
  • kanwa biała 20 ct 




WESOŁYCH ŚWIĄT

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszła ta choinka w sam raz na święta 😊 Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta choinka jest fantastyczna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna, pięknie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny obrazek , bardzo fajna ta choinka z koralikami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała choinka, pięknie ustrojona!
    Pozdrawiam poświątecznie i życzę równie wspaniałych prac w przyszłym roku:))

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Piękna i oryginalna choineczka!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.