środa, 7 czerwca 2017

Irys


To jest prezent na Dzień Matki, pokazuję dopiero teraz, bo nie miałam czasu go wstawić.
Praktycznie nie mam czasu, dzisiaj cały dzień była na uczelni... sesja,  i jak tutaj cokolwiek haftować...
Irys we wzorze pierwotnie jest różowy, ale ja zmieniłam kolory na fiolet.
Dane techniczne:
  • Kanwa biała - 20 ct
  • kolory dobierałam sama
  • wzór z internetu 




Wzory irysów



*********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

24 komentarze:

  1. Piękny irys. Świetnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kolorystyką poradziłaś sobie super. Piękny haft w pięknej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny obrazek! Uwielbiam Twoje xxx. Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny irys :) Mamie z pewnością się spodoba, powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny prezent przygotowałaś dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny hafcik... w tej ramce wygląda uroczo!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja i tak Cię podziwiam: mały dzieciak i studia a i tak dużo haftujesz. Rozciągasz dobę czy po prostu nie sypiasz?
    Kwiatek prześliczny! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dobrałaś kolory, bo kwiat wygląda jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Irysy teraz pysznią się w ogródkach. Piękne są. A Twój jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrazek stworzyłaś! Uwielbiam irysy a Twój mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny! Zmiana koloru bardzo dobrze mu zrobiła a ramkę wybrałaś do niego idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny irys :) To nie jesteś z tych studentek, które w czasie sesji mają czas na wszystko poza nauką? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super irys, świetnie prezentuje się w tej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki kwiatek jest zdecydowanie lepszy od tych ciętych. Będzie cieszył oko przez długie, długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super prezent dla Mamy, pięknie wyhaftowane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kwiatek, mama pewnie była zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny hafcik a irysy są bardzo wdzięcznymi kwiatami w sztuce i rękodziele.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.