poniedziałek, 19 czerwca 2017

Kwadraciki cz. II


Już tydzień miną od ostatniego posta, jak ten sesyjny czas godni, zostały mi jeszcze tylko dwa egzaminy dzisiaj równo o 10 z prawa i polityki oświatowej, a drugi we czwartek z psychologii rozwojowej. Na razie idzie gładko, wszystko zaliczone w zerówkach, albo w pierwszym terminie, mam nadzieje, że tak już pozostanie. 

Konie odstawiłam teraz kompletnie na bok, a przerwy po między nauką zapełniam kwadracikami. 
Mam już ok. 1/4 za sobą: 78/299 kwadracików. 
Dodałam trochę więcej odcieni niż planowałam, bo stwierdziłam, że ładniej będzie wyglądać z większą ilością kolorów.


Zapraszam do obejrzenia cz. I kwadracików 
*********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

26 komentarzy:

  1. Już teraz zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, miałaś świetny pomysł z tymi kwadracikami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda :) Powodzenia na egzaminach, mi zostały jeszcze 3 ale ostatni mam dopiero w połowie lipca :) Trzymam kciuki za ciebie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i bardzo oryginalnie wyglądają! Miałaś super pomysł! Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na końcowych egzaminach :) Świetna praca :) W całości będzie się prezentować na pewno rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wygląda:-) Pięknie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam zorganizowanie , serio haftujesz , uczysz się , blogujesz , i zajmujesz domem jak Ty to robisz ??xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem, jakoś w miejscu nie umiem wysiedzieć, na razie trochę ograniczyłam blogowania na rzecz sesji, ale we wakacje sobie to z przyjemnością nadrobię.

      Usuń
  8. Efekt ciekawy, czekam na całość. Powodzenia w sesji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory pięknie się układają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się to prezentuje. Tak soczyście kolorowo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czad! Extra to wygląda. Sama wymyśliłaś czy ze wzoru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zdjęcie w internecie pracy, ale kwadratowej, a kolory i kwadraciki robię według siebie

      Usuń
  12. Piękne te kwadraty, kolory są świetne ;) zawsze uważałam, że sesja to najbardziej twórczy czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny hafcik wybrałaś na czas sesji :) Te kwadraciki chyba doskonale odstresowują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra! Naprawdę świetny pomysł.
    No i powodzenia dalej w egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie się prezentują te kwadraciki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.