poniedziałek, 12 czerwca 2017

Konie na pastwisku cz. VI i bransoletki



Sesja mnie goni, zostały mi 3 egzaminy, jak o tym pomyślę, to ciarek dostaje. Historia wychowania, polityka i prawo oświatowe i najgorsza psychologia rozwojowa. Mam zastój w xxx, duży zastój, ale w wakacje sobie nadrobię. 
Postępy przy koniach, jako tako, teraz jak mam trochę chwili zabieram się za kwadraciki, bo przy nich nie trzeba patrzeć na wzór, ale mam problem z dobieranie kolorów, już ta paleta barw, którą pokazywałam nie obowiązuje, będzie więcej kolorów. 



A teraz moje bransoletki, które zrobiłam jeszcze przed sesją, ale nie miałam czasu ich wstawić. Jakość zdjęć jest znikoma, nie umiem robić zdjęć biżuterii, albo mój aparat nie jest przystosowany.

**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

16 komentarzy:

  1. Jejku, jak dużo tych bransoletek! Piękne. A postępy faktycznie są i to spore!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bransoletki :) Życzę zarówno powodzenia na sesji, jak i szybkiego ukończenia koników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przybywa haftu, a i ilość oraz różnorodność bransoletek powala. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bransoletki, aż kusi, żeby taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniki postepuja do przodu, a bizutki swietne i kolorowe. Powodzenia na sesji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniki świetnie Ci idą, kolory czasami dobierałam w trakcie robótki bo mi się 'wizja' zmieniała :)bransoletki super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bransoletki:) Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  8. bransoletki cudne a z haftem już co raz więcej się pojawia xxx :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za egzaminy :).

    Konie przez wakacje pewnie skończysz :).

    Bransoletki super :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko będzie dobrze! Zaliczysz sesję i skończysz koniki :) Bransoletki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za Ciebie, aby wszystko dobrze poszło ♥
    Masz mega talent, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.