piątek, 11 sierpnia 2017

Dziewczynka z gąską #3 - 15 dzień



Wakacje powoli się kończą, a ja już myślę o kartkach bożonarodzeniowym, nie wiem czy nie za wcześnie ;). Napiszcie mi proszę kto organizuje wyzwania kartkowe, będę wdzięczna.
A co do haftu to już prawię umiem numeracje na pamięć, przyznam się, że bałam się kanwy 20 ct, ale o dziwo lepiej haftuje mi się na niej niż np. na 16, aż mi się wierzyć nie chce. 






POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

18 komentarzy:

  1. Wow... Postępy ogromne. Piękny obraz powstaje :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milá výšivka, som zvedavá na výsledok :-)
    Pekné leto,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi się podoba ten haft! Mam nadzieję, że też znajdzie się kiedyś na moim tamborku. Pozdrwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idziesz jak burza z tym haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie sie zapowiada , na kanwie 20 ct , kłaniam się nisko :-)
    Kartki na Boże Narodzenie robię cały rok, zabawy są trzy , we wszystkich można dołaczyć w każdym momencie ( te o których ja wiem )
    u mnie, u Uli i Inki
    http://iwanna59.blogspot.com/2017/08/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-sierpien.html
    http://kulskowo.blogspot.com/2017/08/537-kartki-bn-2017-sierpienwytyczna.html
    https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/08/doniczka-z-kartka-sierpniowa.html
    Serdecznie zapraszam w imieniu swoim i dziewczyn .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super Ada:)
    miałam nadzieję ,że kiedyś sięgniesz po 20 18 ///haft jest zwięzły i piękniejszy:)
    cudny będzie ten hafcik

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Zobaczysz, że już będziesz chciała tylko na 20 wyszywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie przybywa haftu!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzisz z haftem, oj pędzisz!
    Co do kanwy 20 Ct, jak to mówią, nie taki diabeł straszny jak go malują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten obraz... haftujesz 1 nitką?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie przybywa. Podziwiam Cię za wyszywanie na tak drobnych kanwach, chociaż wiadomo że wtedy efekt jest rewelacyjny. O kartkach już Ania napisała.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to ogromna praca ogromnych rozmiarów. Kłaniam się nisko takim dziełom:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.