czwartek, 31 sierpnia 2017

Koleżanka retro paryżanki Kryśki




 Retro paryżankę Kryśkę (klik) czeka na swoją koleżankę, poprzednim razem wybraliście dla Kryśki imię, więc teraz proszę Was o propozycje :).
Zmieniłam kolor sukienki z ciemnej szarej na fioletową, bo bałam się, że się zleje w szarą kanwą, włosy też będą mieć inny kolor. 



Dane techniczne:

  • aida szara 16 ct TAJLUR z www.hobberia.com,
  • dobierane według własnego uznania,
  • rozmiar wzoru to ok. 180 x 90 krzyżyków. 
POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

18 komentarzy:

  1. może ZOŚKA:)
    POWODZENIA W NOWYM HAFCIKU

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę że niedługo może powstać cała seria tych pięknych dam ☺ a co się tyczy imienia to proponuję Julię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka mulin będzie super obrazek. Jak dla mnie Zuzanna.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną koleżankę wybrałaś Kryśce:)
    Jak retro to może imię także na ...śka - Zośka, Maryśka albo Tośka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na nią patrzę to kojarzy mi się ona z imieniem Maryśka...
    Przepiękna paryżanka. Już nie mogę się doczekać pierwszych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Kryśka to musi być Baśka :) czekam na haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baśka - moja pierwsza myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie to wykapana Eliza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracowicie ostatnio u Ciebie :) Kolejne obrazki schodzą jak z taśmy :) Będę kibicowała kolejnej panience, choć jeszcze zachwycam się dziewuszką z gąską :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no ciekawa jestem tej paryżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tej Zośki w fioletowej kiecce. I jeszcze włosy inne?
    Zapowiada się intrygująco
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. More recently busy with you :) more pictures come down like a tape :) I will be supporting another girl, although I still admire the girl with a goose.

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyjdzie pięknie :) Zuzannka, ja dałabym jej na imię Zuzannka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.