czwartek, 3 sierpnia 2017

Dziewczynka z gąską - cz. II


Witam, dziś mija tydzień, jak zaczęłam przygodę z tym haftem. Spróbowałam haftować jedną i dwiema nitkami i wybrałam jedną, ponieważ ten wzór jest bardzo delikatny, a dwie nitki to dla nie go stanowczo za dużo. 

część I - Dziewczynka z gąską 

________________________________
Dzisiaj mijają 2 lata od narodzin mojego kochanego syneczka Julka. Jak ten czas szybko leci... 
2015

2016

2017


POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

20 komentarzy:

  1. Dużo już wyszyłaś przez tydzień. Haft będzie piękny.
    Wszystkiego najlepszego dla Julka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft będzie i idziesz jak burza :) oj tak czas płynie bardzo szybko, nawet się nie obejrzysz, a Julek będzie pełnoletni

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla solenizanta :) A co do haftu - idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a niech mnie gęś...jakie tempo...
    super maluda niech chowa się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle Ci idzie to wyszywanie tempo masz zawrotne. Julek uroczy a rośnie jak na drożdżach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie gąskę wyszyłaś, takie równiutkie krzyżyki :) Dzieci szybko rosną, zobaczysz jak będzie fajnie, gdy jeszcze podrośnie i zacznie Ci mówić swoje mądrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty masz tempo! Gąska już wygląda świetnie :) 100 lat dla Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie idziesz na przód! powodzenia! no i wszystkiego najlepszego dla Synka! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie to wychodzi :)
    najlepsze życzenia dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny haft!
    Wszystkiego naj, naj dla Julka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, już tak ślicznie to wygląda! :)Wszystkiego najlepszego dla synka, dużo zdrowia i miłości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego dla małego solenizanta!
    Haft wygląda bardzo obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jak ślicznie ta gąska wychodzi. Bardzo jestem ciekawa całości haftu.
    A zdjęcia synka świetne. Czas szybko płynie, nie da się ukryć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz tempo!!! Normalnie zazdroszczę ;) Śmigasz igiełką, że aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten haft i marzy mi się jego wykonanie. Kiedyś zapewne kupię sobie wzór i wyhaftuję (nie wiem kiedy ale kiedyś) :) póki co będę cieszyć oczy Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaglądałam na Twojego bloga od dawna. Bardzo mi sie podobają wzory, które wybierasz.Ale dziewczynka z gaską jest niesamowita. Myślę, że może i ja ją kiedyś wyhaftuję.
    Na razie haftuję lwa- znak zodiaku dla mojego syna.A Twojemu synowi życzę, żeby wyrósł na mądrego i porządnego faceta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow niezłe masz tempo wyszywania. Piękny haft będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.