poniedziałek, 16 października 2017

Aniołek z dzwoneczkiem



Nowy tydzień witam nowym aniołkiem. Zmieniłam sporo we wzorze, ale tak wydaje mi się lepszy. Chyba jeszcze dodam srebrną albo białą kokardę przy dzwoneczku, bo tak jakoś dziwnie wygląda, jak teraz patrze na te zdjęcia.
Studia w toku, więc mam mniej czasu na xxx, powiem Wam, że brakuje mi tego.

Dane techniczne:
  • biała kanwa 20 ct 
  • aniołek haftowany jedną nitką 
  • nici szare z pochodzenia nie znane
  • srebrna nić - metallic madeira 
  • srebrny dzwoneczek



Aniołek z serduszkiem z tej samej serii - klik 

Jeśli komuś spodobał się wzór to proszę i zachęcam do przejrzenia pozostałych aniołków z tej serii. --> klik <-- 
POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

15 komentarzy:

  1. Jak patrzyłam na sam wzorek, to aniołek wydawał mi się mało ciekawy. Ale wyhaftowany wygląda zdecydowanie lepiej:) Piękny jest, może to przez dobór kolorków

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny hafcik , fajnie wygląda z ta srebrna nitką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie skrzą się te skrzydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny aniołek! :) Rzeczywiście może dodaj wstążeczkę- ten dzwoneczek wygląda troszkę jakby aniołek uprawiał pchnięcie kulą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny :) i do tego ten uroczy dzwoneczek :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda, pomysł z dzwoneczkiem super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny aniołek, i taki już świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny, pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka. Cudowny jest ten Aniołek. I ta srebrna nitka dodaje mu uroku i blasku. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. super wygląda z tym dzwoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.