poniedziałek, 2 października 2017

Aniołek z serduszkiem

No to ostatni wakacyjny post, o 8.30 mam pierwsze zajęcia na studiach, sielanka się skończyła, trzeba teraz zakasać rękawy. Oczywiście w poniedziałek mam najwięcej zajęć... 
Julek po raz pierwszy idzie do żłobka (oprócz 2 próbnych godzin).  Najgorszy pierwszy miesiąc, później mam nadzieje będzie z górki. 
Mam nadzieję, że jakoś przetrwam ten rok.




Dane techniczne:

  • wzór z moich wzorów, 
  • stare muliny, które dobierałam sama,
  • metalowe serduszko,
  • granatowa kokardka
  • kanwa 20 ct
  • aniołek haftowany  1 nitką. 

Jeśli komuś spodobał się wzór to proszę i zachęcam do przejrzenia pozostałych aniołków z tej serii. 



POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

18 komentarzy:

  1. Śliczny ten aniołek :) Ta serduszkowa zawieszka wyjątkowo mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten Aniołek , prosty wzorek a taki efektowny. Powodzenia na studiach i trzymam kciuki za Julka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek przecudny! Ada, dasz radę a Julek także sobie poradzi :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek śliczny idealnie nadaje się na kwadracik kołderkowy,czasem dziewczynki chcą kołderkę z aniołkami ,więc chętnie skorzystam ze schematu -dzięki !
    Życzę powodzenia na studiach i dobrej zabawy dla Juleczka w żłobku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny aniołek! Podoba mi się Twoja wersja z serduszkiem i kokardką. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy aniołek :) Ślicznie go pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny efekt. Wszystko mi się w nim podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny aniołek, pięknie ozdobiony! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny aniołek :) życzę Ci, żeby te zmiany trybu życia przebiegły jak najłagodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski aniołek, idealny na pamiątkę chrztu :) wzorek zapisałam, dziękuje, kiedyś się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny hafcik , taki delikatny ,super wzór:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy hafcik w fajny stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oby dobre aniołki wspierały Was w tym niełatwym okresie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny aniołek. Oglądałam galerię rzeczywiście świetne te wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny aniołek :-) Życzę dużo cierpliwości i wytrwałości :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.