piątek, 6 października 2017

Dwa konie #4


Byłam na studiach tylko w poniedziałek... Julek chory ma antybiotyk, mnie też coś rozbiera. Cały tydzień praktycznie  nie wychodzę i tylko się modlę, żeby Julek był zdrowy w poniedziałek, żeby mógł pójść do żłobka. A na domiar złego, R. nie było od poniedziałku do wczoraj rana. Byłam uziemiona, musiałam zamówić wizytę domową, bo nawet nie miałam, jak się dostać do przychodni. Dobrze, że sąsiadka była na urlopie to trochę mi go popilnowała, że mogłam sobie bułki kupić. 






























POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

23 komentarze:

  1. Śliczne są :)
    Dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówka dla Was :) Haft pięknie już wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniki boskie, życzę dużo zdrówka dla Julka i Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne koniki!
    Zdrówka Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super haft;) Życze szybkiego powrotu do zdrowia i powodzenia w nowym roku akademickim ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik rewelacja! Dużo zdrówka Wam życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ada, piękny haft powstaje. A Kryśka z Zośką wymiatają. Ale najpiękniejsza jest dziewczynka z gąską😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrówka dla Was! Z koniki rosną pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik się tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, teraz to są już dwa koniki.
    Zdrowiejcie szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne konie , a wam zycze szybkiego powrotu do zdrowka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są te konie!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te konie i wszystko na Twoim blogu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie się prezentują.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne, idziesz jak burza :)
    dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafty! :) Życzę zdrówka i wytchnienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.