czwartek, 1 marca 2018

Pan Flamingo - cross-stitch


Za oknem arktyczna zima, więc postanowiłam Wam zaprezentować Pana Flamingo. Mam nadzieje, że przyprowadzi ocieplenie. 





DANE TECHNICZNE:
  • kanwa plastikowa
  • mulina dobierana "na oko"
  • różowy filc
  • madeira metallic złota
  • czarny sznurek
  • drucik florystyczny
  • podłużne koraliki 




Ostatnio miałam urodziny i oto takie prezenciki sobie sprezentowałam.

POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

22 komentarze:

  1. Fajny flaming, rzeczywiście kojarzy się z latem i ciepłymi dniami. A urodziny - ważny dzień, wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszydło urocze i oby do wiosny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego:)
    Flamingi rewelacyjne! Kojarzą mi się z ciepłem i wiosną, zresztą ostatnio wszystko kojarzy mi się z wiosną;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flaming super i świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Adrianno! Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin, Prezent fajny sobie sprawiłaś, A Flaming Uroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego , dużo zdrówka dla Ciebie i Twoich bliskich , doby co ma 48 godzin i nieustającej weny twórczej . prezenciki jedyne słuszne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW! uwielbiam wszystko co różowe, a w tym flamingi :D Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urodzinowo najlepsze życzenia zostawiam! Flaming uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny flaming :)
    Podoba mi się pomysł z jego nóżkami

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny Flaming, na pewno przywoła wiosnę :D
    Najlepsze życzenia urodzinowe, wszystkiego najlepszego <3
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny :) Bardzo fajny pomysł :) I oczywiście wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Flaming super i świetne prezenty :)
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.