piątek, 27 kwietnia 2018

Hatsune Miku


Ten breloczek zrobiłam jakiś czas temu i zapomniałam Wam go pokazać. Wykonałam go dla mojej znajomej na urodziny, teraz go nosi cały czas, ze sobą.
Hatsune Miku to wirtualna piosenkarka, jest przedstawiana jako 16-letnia dziewczyna o długich turkusowych włosach. Imię piosenkarki oznacza, w wolnym tłumaczeniu „pierwsze brzmienie przyszłości”


POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

10 komentarzy:

  1. kapitalny brelok! w pierwszej chwili myślałam, że zrobiony jest z koralików :) sama też nosiłabym go z ogromną radością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za mangą, ale breloczek fajny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Manga to zupełnie nie moja bajka, ale breloczek wyszedł fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Adrianno! Manga nie jest mi znana , Ale hafcik Wspaniały - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa kompozycja na breloczek. Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.