sobota, 21 kwietnia 2018

Martwa natura - still life #1



Na wstępie chciałabym Wam ogromnie podziękować za tak fantastyczne komentarze do mojego poprzedniego posta z jeleniem, nie spodziewałam się takiego entuzjazmu. 
Denerwuje mnie zupełny brak czasu, ale pocieszam się, że już za tydzień majówka i 11 dni wolnego, doczekać się nie mogę.
Jak już zauważyliście podjęłam nowy projekt - "Martwa natura" z czasopisma Igłą Malowane nr 1/2018. 
Mam wrażenie, że cały czas rzucam sobie kłody pod nogi, ponieważ zdecydowałam się haftować na kanwie 20 ct, wzór kolorów ma wiele, bo 50, a jego rozmiar to 189 na 162 krzyżyków.


POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

19 komentarzy:

  1. Wspaniałe wyzwanie!
    Iloma nitkami będziesz haftować?

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie piękny obraz ,życzę powodzenia a przede wszystkim dużo czasu na haftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wzór :) Powodzenia w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz pięknie się zapowiada, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! alez to bedzie piekne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Adrianno! Zapowiada się wspaniale,Miłego haftowania - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft wymagający, ale trud na pewno się opłaci. Będę kibicować, bo ta martwa natura i mi się bardzo podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać bez krzyżyków ani rusz. Powodzenia !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu wybrałaś wielki rozmiar. Ty to masz rozmach. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki i z niecierpliwością czekam n pierwsze krzyzyki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. This blog is really so beautiful.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.