poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Chase i anioł


Przeżywam kryzys z aniołem , suknia okazała się dla mnie istnym horrorem. Mylę się na potęgę, musiałam wypruwać 4 razy i praktycznie jestem na tym samym etapie, co wcześniej pokazywałam. Postanowiłam zrobić sobie przerwę i wziąć się za coś mniej skomplikowanego.  
Na tamborek wskoczył Chase jeden z bohaterów Psiego Patrolu  - serialu dla dzieci. Julek bardzo lubi tą bajkę, a najbardziej Chase.


Postanowiłam także, ćwiczyć się w hafcie płaskim, mam nadzieje, że coś tam mi wyjdzie. Mój aparat w komórce jest na tyle pomysłowy, że z błękitnej jak niebo tkaniny zrobił szarą. 

POZDRAWIAMY SERDECZNIE!!!
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 

12 komentarzy:

  1. Czasami warto na chwilę odpocząć od bardzo wymagającego hafty, a takim jest Anioł. Ciekawa jestem efektów pracy haftem płaskim. Sama próbowałam tej techniki kilkanaście lat temu, ale doświadczenie mam niewielkie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczynek od aniołka dobrze Ci zrobi. Prezentowane przerywniki wyglądaja uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego obrazka z płaskim haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze warto zrobić sobie przerwę przy większych projektach i ze "świeżym okiem" ponownie do nich zasiąść :).
    A psiak będzie super :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chase super - jestem ciekawa co wyjdzie z aniołka, bo na ta chwilę przedstawia się inspirująco

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze jest czasami zrobić sobie przerwę od jakiegoś haftu, zwłaszcza takiego, który nie idzie. Ja tak miałam z michunkami i też prułam cztery razy. Podejść było kilka, wreszcie złapałam wiatr w żagle i zaczęłam haftować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak wyjdzie ten haft płaski, chętnie poobserwuję postępy, trzymam kciuki, ostatnio zaczęłam serwetkę takim sposobem, ale jakoś szybko odłożyłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Adrianno! Piesek jest Przeuroczy, Krótka przerwa w haftowaniu Anioła wyjdzie Ci na dobre, Powodzenia w nowej technice - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuj się, to pewnie przez te upały. Ciekawa jestem tego projektu z haftem płaskim, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bywają hafty od których należy się odpoczynek. Daj sobie czas, a zobaczysz jak po powrocie pójdzie gładko.
    Piesek jest przeuroczy. Zostało go już tylko pokolorować. Jestem ciekawa jak go zagospodarujesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem trzeba odpocząć, a przerywnik świetny.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.