czwartek, 2 sierpnia 2018

Matrioszka



Witam w ten skwar, cały czas prognozy pogody wskazują na to że będzie padać, już od 3 dni, a tu ani jednej kropelki...
Ostatni post był dość tajemniczy, parę osób miało zagwozdkę ;). Już wyjaśniam. Tak jestem w ciąży w 13 tygodniu.
Co też jest przyczyną tak małej aktywności na waszych pięknych blogach. Wybaczcie, ale teraz cały czas jestem zmęczona i głodna ;). 
 Dopiero pod koniec miesiąca mam nadzieje poznać płeć. (nie mogę się doczekać, bo chciałam się już chociaż trochę przygotować). 


Matrioszka ozdoby mój plecak. Niby prosty wzór, ale na kanwie plastikowej o wiele gorzej się haftuje i tak było w tym przypadku.
Ciężko mi było też znaleźć dwustronny wzór. 
Dane techniczne:
  • kanwa plastikowa,
  • mulina (na oko) 
  • trochę skóry 
  • metalowe kółko 
  • wzór z internetu 
Jeśli komuś się podoba wzór, to proszę! 



Trochę kwiatków, jestem pod wrażeniem jakie zdjęcia robi mój telefon. 




POZDRAWIAMY SERDECZNIE!!!
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA




17 komentarzy:

  1. Jaka urocza matrioszka :) Wy też super do zdjęcia pozujecie z Julkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy breloczek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest :)
    A Tobie już oficjalnie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszła ta matrioszka.
    Gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje najserdeczniejsze gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję :))
    Matrioszka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!!!!!!!! Matrioszka ogromnie mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULACJE!!!
    A ząbki ślicznie wysuszone :)
    Matrioszka piękna
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Matrioszka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Matrioszka wygląda super, fajnie, że jest dwustronna. Przesyłam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Adrianno! Gratuluję Ci. Matrioszka Przepiękna , A Wasze Uśmiechy Urocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULACJE!!! Matrioszka - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne gratulacje!
    A Matrioszka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna matrioszka. Gratuluję i życzę pięknego przebiegu okresu ciąży. Urocze ostatnie zdjęcie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim gratuluję Ci Adrianno!!! Życzę lepszej pogody dla Ciebie i obu Maluszków i podziwiam Twoją matrioszkę:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję serdecznie !
    Breloczek świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.