środa, 19 września 2018

Jesienne drzewka



Witam! Coś długo nic nie dodawałam, ale to nie znaczy, że nic nie robię. Cały czas coś dłubię. Ostatnio zmagam się z katarem hormonalnym (ciążowym) przez co jestem jeszcze bardziej zmęczona i rozdrażniona. Muszę być cierpliwa, bo podobno utrzymuje się do czasu porodu, ehhh...

Kiedy znalazłam wzór drzewek, bardzo mi się spodobał, bardzo prostu, łatwy. Taki na jeden albo dwa dni. Od razu pomyślałam, że można wykorzystać do tego madeire decore. Chyba trafiłam w dziesiątkę. 



Dane techniczne:
  • wzór z internetu, 
  • muliny dobierałam sama
  • muliny: stare bez numeracji oraz Madeira decora,
  • kanwa 20ct, beżowa




Jeszcze tak na sam konie: codziennie staram się dodawać nowe wzory haftu krzyżykowego. Możecie je znaleźć na mojej stronie na FB

albo na moje podstronie na blogu (na górze strony)



POZDRAWIAMY SERDECZNIE!!!
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

12 komentarzy:

  1. Bardzo urokliwe te drzewka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Adrianno! Przepiękne są te drzewa, lubię jesień dlatego podwójnie mi się podobają - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy jesienny obrazek:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta jesień:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedziwię się, że wzór wpadł Ci w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zapachniało jesienią. Ciepło i radośnie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że jest coś takiego jak katar "ciążowy" ... Moje gratulacje i dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa w brzuszku :).

    Niby mały ale bardzo urokliwy obrazek. Pomarańczowe drzewka z daleka wyglądają jakby były wyszyte koralikami :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft w super jesiennej odsłonie, bardzo mi się podoba. Nie słyszałam o katarze ciążowym, ale życzę zdrówka i oby szybko przeszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.