poniedziałek, 10 września 2018

KONIK w jesiennej odsłonie



Jak obiecałam w sobotę dzisiaj pokazuję mojego konika. Lubię haftować takie wzory, gdzie mogę wykorzystać stare muliny bez numerów.
Wyhaftowałam go na próbę, ponieważ znalazłam jeszcze większy wzór i niedługo może się za niego zabiorę.


Dane techniczne:

  • kanwa 20 ct ecru 
  • muliny dobierałam sama - stare muliny bez numerów
  • kawałek bawełnianej tkaniny w grochy na tył
  • wypełniacz do poduszek 

POZDRAWIAMY SERDECZNIE!!!
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

13 komentarzy:

  1. Fantastyczny konik! Pięknie wygląda na tke jarzębiny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten konik. Pięknie wygląda. Taki śliczny i kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny konik!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Adrianko! Przepiękny koniczek - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :) Pięknie się komponuje z jarzębiną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna maskotka z tego konika wyszła. Jako przerywnik od dużych projektów jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny Ci wyszedł ten konik, pięknie wygląda na tle jarzębiny :) u mnie na blogu jeszcze lato ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny, lubię takie żywe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca ten konik i piękne zdjęcia zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogon najlepsiejszy! :)

    A pokaż pokaż drugą stronę. Mnie to najbardziej interesuje, bo zawsze mam problem jak to ugryźć i jak połączyć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.