poniedziałek, 12 listopada 2018

Metryczka - miś z wędką #2


Na razie metryczka musi poczekać mam nadzieje, że do lutego na datę. Bardzo przyjemnie się ją haftowało cieniowana mulina dmc jest świetna. Teraz może zabiorę się za coś świątecznego? Jakoś ostatnio weny nie mam, muszę sobie coś większego znaleźć na dłuższy czas. 


Dane techniczne:
  • mulina dmc
  • biała kanwa 20 ct
  • haftowane jedną nitką 
  • wzór z internetu 


POZDRAWIAMY SERDECZNIE!!!
**********************************************

9 komentarzy:

  1. Śliczna metryczka, piękne imię wybraliście dla Synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje! Imię to i mnie się bardzo podoba. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ada metryczka jest cudna, imię też super... ale ja bym tam ostrożna była :-) Różnie to bywa z ta płcią .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszła ta metryczka, tzn. jeszcze nie do końca wyszła :P bo jeszcze nie ukończona :)

    ps. Miło mi poinformować o nominacji w zabawie TOP BLOG. Po szczegóły zapraszam na https://rekodzielnikmarty.blogspot.com/2018/11/moja-top-blog-7.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze takiej metryczki nie widziałam. Jest przepiękna, a za sprawą cieniowanej muliny wygląda tak delikatnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.