piątek, 2 listopada 2018

METRYCZKA - Miś z wędką


Już jakiś czas temu lekarz stwierdził, że to maleństw w moim brzuszku to kolejny  chłopiec na 99,9 %.  A ja do tej pory nie mogłam znaleźć odpowiedniej metryczki. To też nie jest idealna bo malutka, ale szukanie idealnej metryki doprowadzało mnie już do mdłości. 
Czas leci nieubłaganie i pora porządnie wziąć się do pracy i zrealizować wszystkie plany przed rozwiązaniem.


P.S. Urzekła mnie mulina cieniowana z dmc!


POZDRAWIAMY SERDECZNIE!!!
**********************************************

11 komentarzy:

  1. Będzie wspaniała "męska" metryczka!
    Trzymajcie się cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór, robiłam go w wersji dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała, ale za to jaka urocza:-)
    Miłego wyszywania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wzór. Miłego wyszywania:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się ten wzór bardzo podoba:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna będzie ta metryczka, wzór niezwykle urokliwy😊🌸 Życzę wszystkiego dobrego🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. To będzie śliczna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje Ada kolejnego chłopaka :-)
    Metryczka jest cudna ... hm 90 x 90 krzyżyków to mała? No tak ja wyszywam na 14 lub 16 to u mnie by była w sam raz :-) Powodzenia .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. oo super gratuluję ;)
    A metryczka świetna. Myślę że jak będzie na kanwie 16 to będzie akurat ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.