poniedziałek, 4 września 2017

Syrenka na pożegnanie wakacji



Wakacje się skończyły ;(, teraz zostałam sama z Julkiem, R. idzie do pracy, a na dodatek oparzyłam się w palec wskazujący u prawej ręki, tak że nie mogę haftować. 


Chciałabym się też pochwalić moimi wakacyjnymi pracami z lipca i sierpnia


lisek - klik - który nie jest jeszcze dokończony, bo go zostawiłam u mojej mamy 







POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
 

18 komentarzy:

  1. Pracowite miałaś te dwa wakacyjne miesiące! Powstało wiele wspaniałych prac - koniki, dziewczynka z gąską... Bardzo podobają mi się te kolorowe kwadraciki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita z Ciebie dziewczyna tyle prac wykonałaś przez wakacje :).
    Wszystkie śliczne :).

    Mam nadzieję, że oparzenie szybko się zagoi :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowita jak mróweczka jesteś, tyleż wspaniałości. A poparzonego palca bardzo szkoda, wierzę, że szybko się zagoi i wrócisz do haftowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Syrenka urocza, a prac powstało mnóstwo, czyste szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca na pożegnanie wakacji :) Cudownie się prezentuje :) Dużo tego powstało podczas Twojego odpoczynku - wspaniałe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że wakacje były bardzo pracowite :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza syrenka ;) piękne prace powstały podczas wakacji aż zazdroszczę(oczywiście pozytywnie) ja nie miałam tyle czasu ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły wynik jak na dwa miesiące wakacji. Co jeden hafcik to ładniejszy . Oparzony paluch dla hafciarki to masakra , nie ma nic gorszego . Szybkiego zagojenia życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujący dorobek! Wszystkie hafty piękne i widać, że wyhaftowane z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Napracowałaś się w wakacje, gratuluję pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna hafciki i te mniejsze i te większe. Mam nadzieję, że palec wygoi się szybciutko :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widzę, wakacje były bardzo pracowite.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczynka z gąską króluje, piękna praca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dear mega made a lot of work in this holiday .. the work you done are just lovely .. I greet.
    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! A dziewczyna z gąską, lisek, koniki i kwadraciki robią oszałamiające wrażenie. Brawo, bardzo pracowite wakacje, pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.