poniedziałek, 18 września 2017

Dwa konie #2


Gratuluję tym osobom,  którzy postawili na konia :), ale jest jeszcze jedno ale... bo to będą dwa koniki. Bardzo lubię hafty z małą ilością kolorów, przy takim można się zrelaksować.
Przydałoby się zabrać za kartki i ozdoby świąteczne, wszędzie już ich pełno na grupie z rękodziełem, na blogach... a ja jeszcze niczego nawet małego nie przygotowałam. Tak patrze wstecz i tak mi się wydaje, że tak z 3 lata temu, nawet zbytnio w październiku nie było widać ozdób, a teraz otwieram fb i mnóstwo.

Odsłona #1 




POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

20 komentarzy:

  1. Teraz to już bym zgadła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczny konik:-)
    U mnie w jednym sklepie już w zeszłym tygodniu wystawili ozdoby świąteczne na sprzedaż. A jeszcze z dwa lata temu jak takie się pojawiły na koniec października to był szok, że tak wcześnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że lubisz końskie tematy . podobnie do mojej córki :-)
    Zapowiada się cudny hafcik .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz widać, że będzie konik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny piękny haft powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się kolejna piękna praca <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę doczekać się finału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, będzie piękne!
    co do kartek - ja już się za nie zabrałam, ale bez szaleństw, powolutku będę sobie dziubać aż do grudnia. A, że mam do zrobienia 12 haftów na kartki, to trochę się zejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne będą koniki :) Ja wyliczyłam że mam do zrobienia ok. 15 kartek i kilka ozdób więc też już powinnam się za nie zabierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jasne to była chrapa konika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, kiedyś to ja w wakacje robiłam już rzeczy na święta. Teraz mam trochę na głowie, rękodzieło schodzi na dalszy plan :/ Konik zapowiada się świetnie, uwielbiam takie kolory! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Heheh... po jednym pysku nie dało się stwierdzić obecności dwóch koni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się świetny haft :) Czekam na kolejną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiadają się na prawdziwe piękności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wychodzi obraz :) też lubię takie z małą ilością kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.