piątek, 22 września 2017

W podziękowaniu








Te kartki zrobiłam jeszcze, jak była ładna pogoda, ale nie miałam czasu żeby je wstawić.
Dwie kartki, dla dwóch znaczących osób dla mnie. Chciałam im bardzo podziękować.





Dane techniczne:
  • bazy na kartki z hobberia.com
  • muliny ariadna,
  • kanwa 20 ct
  • wzór z czasopisma Igłą malowane, ale kolory mulin dobierałam sama. 

POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

31 komentarzy:

  1. Kartki są prześliczne, takie delikatne z tymi precyzyjnymi hafcikami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki <3 Podobała mi się ta seria wzorów, idealne na okolicznościowe kartki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafciki i śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są :) I ładnie oprawione, tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafciki urocze to i piękne kartki powstały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego typu hafciki. Te wyszły ślicznie i karteczki slodko się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki Ci wyszły, a kolorki dobrałaś cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki urocze, ale w tym poście dla mnie numer jeden to gąska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peknučké pohľadnice, také jemné...

    OdpowiedzUsuń
  10. Są śliczne. Fajne wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo eleganckie karteczki wyszły i piękna forma podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne delikatne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczne kartki:) Te wzorki są super:) Właśnie skończyłam ze słonecznikami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo subtelne karteczki! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie delikatne Hafcik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.