piątek, 9 marca 2018

Wielkanoc #1 JAJKO


Jak tam Wasze przygotowania do Wielkanocy? Ja mam kilka planów, ale nie wiem, czy się wyrobię. Powiem Wam, że trochę natrudziłam się nad tym jajkiem, bardzo dużo zrobiłam złotą nitką i chyba to mnie najbardziej wyczerpało. Teraz jak na nie patrzę to nie żałuję, że tyle czasu nad nim spędziłam.

Do zrobienia jajeczka potrzebne mi było:

  • mulina ariadna
  • madeira metallic
  • madeira  decora
  • gruby fioletowy filc
  • białe samoprzylepne dżety 
  • kanwa zweigart 20 ct - biała
  • klej
  • złoty sznurek
  • koraliki
POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

24 komentarze:

  1. Wooow! Takie na bogato! Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt, ale pracy przy nim nie zazdroszczę;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Śliczne jajo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jajko, takie na bogato.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, widać, że się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisanka wspaniale się prezentuje! Efekt odwzajemnia trudy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że mega pracochłonne. Ale efekt jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i wypasione jajko :) Widać serce ,które w nie włożyłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Adrianno! Bardzo Śliczne jajko, Pięknie się prezentuje - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt, ale pracy przy nim nie zazdroszczę;)
    Pozdrawiam:)
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  11. cudo! mogę sobie tylko wyobrazić ogrom włożonej pracy, ale każda chwila warta była takiego efektu końcowego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mam zawsze problem ze złotą nitką, ale było warto. Efekt super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie bogato ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, fajnie wyglądają te koraliki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na bogato! Jak na mazurku! :) Wielkanocnie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna praca,ile szczegółów, bardzo bogata pisanka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jajo piękne takie na bogato złoto i perły .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyszła ta pisanka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.