piątek, 16 marca 2018

Wielkanoc #2


Jak obiecałam poprzednio, przyszedł czas na wielkanocne ozdoby. Tym razem urocza kaczuszka i pisanka. Musiałam sobie zrobić mała przerwę o jelenia i czarnej kanwy...
Od 3 tygodni męczę się z zębem, już dwa razy mam zaaplikowany lek i dalej boli, coś zawzięty ten ząb...
Dane techniczne:

  • wzór z internetu
  • kanwa 20 ct biała
  • białe dzety 
  • gruby żółty filc
  • klej
  • cekiny
  • koraliki
  • mulina ariadna



KOLOROWA PISANKA

Dane techniczne:

  • kanwa plastikowa 14 ct
  • mulina
  • filc
  • taśma 
  • klej

POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

22 komentarze:

  1. Śliczne wielkanocne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, robi się bardzo wiosennie, na przekór aurze za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kurczaczek to sama słodycz! pisanka bardzo wesolutka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocze Twoje hafciki, aż sama do siebie się śmieję:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Adrianno! Bardzo Śliczne ozdoby, A w kurczaczku się zakochałam - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te hafty. Pisanka tak energetyczna a kaczuszka zabawna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze hafty, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromny słodziak z tego maluszka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodziutki kurczaczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczaczek słodziaczek :D nie mogę się na niego napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne hafciki, slodziak ten kurczaczek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczny kurczaczek! Rozczuliłam się.;) Oj, rozumiem cię doskonale, dopiero co miałam to samo z zębem.:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodziaki! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście urocza ta kaczusia. Piękne ozdoby ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, robi się bardzo wiosennie, na przekór aurze za oknem :)

    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.