środa, 20 czerwca 2018

Jeleń/deer #2


Przedstawiam Wam Pana Jelenia. Pan Jeleń nie do końca ze mną współpracował, ale jakoś udało mi się go ukończyć. 
Jeszcze nie wiem co z nim zrobię, czy go oprawię, czy może umieszczę na torebce. 
Bardzo ciężko było mi zrobić te zdjęcia, ponieważ wieje bardzo mocny wiatr i wszystko mi zwiewało. 



Dzisiaj Julek czuje się dobrze, nie ma gorączki, ale jeszcze nie poszedł do żłobka. Jutro rano mamy kontrolę u lekarza i zobaczymy czy może już iść do dzieci. W domu strasznie się nudzi i nie wie co ze sobą zrobić.

POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

18 komentarzy:

  1. Jeleń ŚWIETNY! Torba z nim byłaby czadowa :) Julkowi życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście udało się :) Jelonek super :) Myślę, że na torebce będzie prezentował się fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie powinien trafić na torebkę :) Zdrówka dla Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z dziewczynami - powinien trafic na torbe! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały. Wszędzie będzie pięknie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygujący haft, ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeleń jest fantastyczny, idealnie pasuje do torby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Adrianno! Przeuroczy Jelonek - Pozdrawiam Goraco

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że polubiłaś się z haftem płaskim. Jelonek jest super. A Twój Julek rośnie jak na drożdżach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten haft, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się jelonek bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze ... Ada jeleń jest cudny. Podziwiam Cię za taką pracę :).

    Mam nadzieję, że lekarz stwierdził, że Julek jest zdrowy jak rybka :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyszedł Ci ten jeleń i bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny jest! Patrzę , oglądam i się zachwycam!

    OdpowiedzUsuń
  15. adrianno! A fierce deer - I greet you warmly

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale wyszło, jak na pierwszy raz rzuciłaś się na głęboką wodę, nie utonęłaś, wręcz przeciwnie przepłynęłaś ocean, i wszyłaś z wielką klasą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.