sobota, 5 grudnia 2015

Klucze


Tak przed Mikołajkami, dwie ozdoby świąteczne i cudne klucze. Pewnie ciekawi Was skąd takie klucze mam.
 Jestem zakochana w średniowieczu i jeżdżę na wszelakie turnieje rycerskie, jarmarki, zloty i oczywiście Grunwald. Kiedy jestem na Grunwaldzie kupuję sobie na pamiątkę średniowieczny klucz, który przypinam do sukienki, ale dzisiaj ładnie wyglądają z moimi haftami. 
Teraz i tak nie ma sezonu więc, byłyby schowane, przynajmniej cieszą oko. 


Materiały: wzory wzięłam z czasopisma "Igłą malowane", kanwa ecru 18 tc, mulina aridana, z tyłu biała bawełna, wypełnienie - sztuczny puch, frędzel z czerwonego kordonka.




 Do tej pory udało mi się z ozdób świątecznych:








1 komentarz:

  1. Klucze naprawdę są świetne!
    Można je oprawić w drewnianą ramkę bez szkła i będą rewelacyjna ozdoba. Na zawieszce dodalabym rok i nazwę miejscowości, będzie fajna pamiątka maminych eskapad, dla Julka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.