piątek, 25 grudnia 2015

Wesołych Świąt


Boże Narodzenie
radość wlewa w serce,
poczujesz ją mocno
nocą, na pasterce.

Wigilia przyniesie
nie tylko prezenty,
każdy zamyślony,
głęboko przejęty.

W naszych myślach jeszcze
świąteczne życzenia,
najcieplejsze słowa
każdy z nas docenia.

Czas spędzony wspólnie
najpiękniejszym darem,
święta nas jednoczą,
dziś wszyscy są razem.


W tym roku u nas jest skromna choinka, ale za to w doniczce, jak przeżyje, to będzie na następny rok, ale tym razem większa.


Nie zdążyłam pokazać Wam mojej najnowszej kartki świątecznej. Robiłam ją na ostatnią chwile przed wyjazdem. Może nie wyszedł jak chciałam, ale może być. Mikołaj powstał w pół dnia, oczywiście musiałam się pomylić, i musiałam spruć prawie całą czapkę/ Zrobiłam w tym roku tylko dwie kartki, ale przyrzekam, że w następnym roku się poprawie.
Tutaj wcześniejsza kartka.   






Nie wiedziałam, że pakowanie prezentów jest jednych z tych czynności co dają radość, ale do momentu gdy uświadamiasz sobie że pakowanie prezentów to nie taka prosta sprawa.




Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 

Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.